sobota, 13 lutego 2010

Lista - twój klucz do sukcesu.

Najważniejszą rzeczą jaką powinien zrobić nowy dystrybutor to stworzenie listy (bazy potencjalnych klientów i ludzi, którym można zaproponować biznes). Jest to pierwszy krok do rozpoczęcia budowania biznesu sieciowego. Niestety lekceważenie listy kontaktów jest jednym z najczęstszych błędów jakie popełniają nowi dystrybutorzy. Nie popełnij tego błędu i ty. Nie odwlekaj stworzenia listy w nieskończoność. Najlepiej zacznij już teraz. Weź kartkę, długopis i do dzieła! Zastanawiasz się od kogo zacząć? Na początek możesz zacząć od rodziny, przyjaciół, znajomych, ludzi z pracy (obecnej jak i poprzedniej). Kolejnymi osobami mogą być sąsiedzi, koledzy ze szkoły i uczelni. Liczba osób jest nie ograniczona. Mogą to być też nauczyciele twoi czy twoich dzieci, osoby dla których to ty jesteś klientem (twój lekarz, fryzjer, kosmetyczka itd.) Nie zapominaj także o znajomych z portali internetowych takich jaka Nasza Klasa czy Facebook i oczywiście o osobach nowo poznanych. Jak widzisz możliwości jest dużo. Twoja lista ma być liczna i ma ciągle się powiększać. Na początek umieść na niej minimum 100 osób. Pamiętaj to dopiero początek. Poznawaj nowych ludzi i odśwież stare kontakty a zyskasz w dwojaki sposób. Praca w marketingu wielopoziomowym odmienia życie wielu osób. Jeśli się tylko zaangażujesz, szybko zmienisz swój styl życia na lepsze!
Ps. Staraj się unikać osób o negatywnym nastawieniu. Szkoda tracić cenny czas i energię. Nie naciskaj, nie przekonuj na siłę. Może po pewnym czasie, jak zobaczą, że Ty odniosłeś sukces, przyjdą do Ciebie i zaproponują współpracę. Nie warto nikogo skreślać. Daj sobie i innym drugą szansę.
I przede wszystkim ucz swoich współpracowników, by sporządzali swoje listy. Bądź wzorem dla innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz